شناسهٔ خبر: 175948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث و بازسازی محور شهداد به نهبندان از اولویت‌های راهداری استان کرمان است

احداث و بازسازی محور شهداد به نهبندان همچنان از اولویت های راهداری استان کرمان است مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان احداث و بازسازی محور شهداد به نهبندان را از اولویت‌های راهداری این استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از پروژه احداث و بازسازی محور شهداد به نهبندان گفت: این جاده در منطقه کویری، گردشگری کلوت‌ها و محدوده گندم بریان قرار دارد و استان کرمان را به نهبندان در خراسان جنوبی متصل می‌کند.

وی با اشاره به علل تأخیر بازسازی این محور که طی سال‌های گذشته در اثر سیل سنگین به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اظهار کرد: دلایلی نظیر شرایط خاص اقلیمی و لایه‌های باتلاقی زیرین توأم با دمای ۵۰ تا ۶۰ درجه بالای صفر هوا و محدودیت‌های اعتباری، ادامه کار را با مشکل مواجه ساخت.

عبداللهی افزود: طی ماه‌های اخیر با اجرای عملیات بازسازی این محور به همت مدیران ارشد سازمان متبوع در تأمین به‌موقع اعتبارات و پشتکار راهداری استان، احداث قطعه سخت پروژه شتاب مضاعفی به خود گرفته است.

گفتنی است در این بازدید، محسن کاظمی معاونت راهداری، نمایندگان شرکت پیمانکار و مسئولین محلی از پروژه احداث و بازسازی محور شهداد به نهبندان حضور داشتند.